[451 Logo]
 Μόνο Top News & Social
 Επικαιρότητα
 Αθλητικά
 Οικονομία
 Ροή

Μια εντυπωσιακή επιστημονική ανακάλυψη έρχεται να ανατρέψει μια από τις επικρατέστερες θεωρίες για την προέλευση των βασικών συστατικών της ζωής στη Γη. Ερευνητές του Πανεπιστημίου Rice στις Ηνωμένες...

Original Post

Πλήρες Κείμενο:

Μια εντυπωσιακή επιστημονική ανακάλυψη έρχεται να ανατρέψει μια από τις επικρατέστερες θεωρίες για την προέλευση των βασικών συστατικών της ζωής στη Γη. Ερευνητές του Πανεπιστημίου Rice στις Ηνωμένες Πολιτείες υποστηρίζουν ότι ο Δίας διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στη χημική εξέλιξη του νεαρού Ηλιακού Συστήματος, επηρεάζοντας άμεσα τη διανομή του φωσφόρου και του αζώτου – δύο στοιχείων απαραίτητων για το DNA και τις πρωτεΐνες όλων των ζωντανών οργανισμών.

Η νέα μελέτη αμφισβητεί την παραδοσιακή άποψη ότι τα συγκεκριμένα στοιχεία έφτασαν στη Γη μέσω ανθρακούχων χονδριτών, αρχαίων βραχωδών σωμάτων που σχηματίστηκαν στα εξωτερικά όρια του Ηλιακού Συστήματος.

Η επιλογή των posts/links γίνεται με ένα στατιστικό μοντέλο και μπορεί να μην απεικονίζει επακριβώς τη σειρά δημοτικότητάς τους


Όροι Χρήσης - Επικοινωνία
Update cookies preferences